مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-09سياسي

ستاد ملی کرونا همه سفرهای غیر ضروری را لغو کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات باهدف جلوگیری از گسترش بیماری که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شده است، آیت الله حسینی همدانی در قالب سی و دومین خطبه مکتوب جمعه توصیه ها و تذکراتی را بیان فرمودند.

متن سی و دومین خطبه مکتوب جمعه نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام جمعه کرج به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اَلحَمدُالله رَبِّ العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ الطّاهِرین.

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ.

آغاز سال هشتم مأموریت در استان البرز/ ملامتِ ملامت کنندگان خسته ام نمی کند هفته سی و سوم بدون نماز جمعه، مصادف است با اولین هفته از سال هشتم مأموریت بنده در استان البرز به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج.

با حول و قوه الهی و با قید حیات، همان طور که تا امروز آرام، با برنامه و اولویت هایی که طراحی کردم امور را پیش بردم، من بعد هم خذها بقوه تا زمانی که از ناحیه ولایت اجازه دارم انجام وظیفه خواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی کرونا همه سفرهای غیر ضروری را لغو کند

ستاد ملی کرونا همه سفرهای غیر ضروری را لغو کند