مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-09سياسي

خدمت به مردم در اولویت برنامه های مسئولان باشد


امام جمعه زیراب سوادکوه خواستار استفاده از تجربیات گام اول انقلاب اسلامی برای گام دوم برای موفقیت شد و گفت: خدمت به مردم در اولویت برنامه های مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به را عدم تشخیص نادرست عنوان و خاطرنشان کرد: تبلیغ دشمن این است تا ما در برابر افرادی که خیرخواه ما هستند موضع گیری کنیم و بدانیم هرجا که تشخیص درست دادیم موفق شدیم و جهل در تشخیص به ما ضربه زده است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه در جنگ تحمیلی ملت ما درست تشخیص دادند که امام امت خیرخواه و ولی فقیه آنان است و جانشان را برای امام فدا کردند و ما موفق شدیم، افزود: با تشخیص درست فرزند خلف معنوی امام، مقام معظم رهبری با هم دشواری ها، راه را سپری کردیم و این تشخیص موجب شد تا ما به پیروزی بزرگ دست یابیم و با از میان رفتن این تشخیص، شکست حتمی است.

وی با اشاره به شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی توسط منافقان کوردل، گفت: منافقان خسارات بزرگی به پیکره ملت و کشور ما وارد کردند اما خون پاک این شهدا است که ملت و کشور ما را تا کنون در برابر دشمنان حفظ کرده است.

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه در این ایام مردم مظلوم یمن فراموش شده اند به بمباران مردم یمن توسط محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم در اولویت برنامه های مسئولان باشد

خدمت به مردم در اولویت برنامه های مسئولان باشد