مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-09سياسي

گلایه امام جمعه شهرستان کوثر از عدم راه اندازی سامانه ضدتگرگ باغات گیوی


امام جمعه شهرستان کوثر از عدم راه اندازی تنها سامانه ضدتگرگ باغات گیوی که باعث افت کمی و کیفی میوه های تولیدی و به ویژه محصول«به» شد، گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کوثر ضمن انتقاد از نابسامانی ها و نوسان عرضه کالاها و قیمت آنها اظهار کرد: راه حل عبور از مشکلات اقتصادی توجه به توانایی های جوانان و امکانات داخل کشور است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در انتصاب مسؤولان ادارات شهرستان افزود: نباید با زیرسوال بردن کارهای مسؤولان قبلی و نسبت دادن کارهای انجام گرفته کنونی به نام خود از خدمت به مردم شانه خالی کنیم.

امام جمعه شهرستان کوثر همچنین ضمن گلایه از مسؤولان جهادکشاورزی استان و شهرستان و برخی باغداران شهر گیوی در خصوص راه اندازی نکردن تنها سامانه ضدتگرگ این شهر در فصل بهار بیان کرد: نباید سهل انگاری و فوت وقت در راه اندازی این سامانه و خسارات ناشی از بارش تگرگ در فصل بهار باعث اُفت کیفیت و کمیت میوه های تولیدی و به ویژه میوه به و کاهش درآمد اهالی می شد.

وی خواستار توجه ویژه نماینده مردم شهرستان های کوثر و خلخال در مجلس بر وضعیت منطقه بندی و رعایت عدالت آموزشی و تحصیلات دانشگاهی در خصوص دانش آموزان کنکوری شهرستان به لحاظ اِعمال منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه شهرستان کوثر از عدم راه اندازی سامانه ضدتگرگ باغات گیوی

گلایه امام جمعه شهرستان کوثر از عدم راه اندازی سامانه ضدتگرگ باغات گیوی