مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-09سياسي

احداث درمانگاه در شهرک طالقانی یک ضرورت است


با توجه به کمبود امکانات درمانی در شهرک، احداث یک درمانگاه یک نیاز اساسی است، از این رو مسئولین برای تحقق آن اهتمام ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با انتقاد از کمبود خدمات و امکانات درمانی در این شهرک، اظهار کرد: با توجه به جمعیت قابل توجه شهرک طالقانی کمبود امکانات و خدمات درمانی در این شهرک احساس می شود، به دنبال گلایه های مکرر مردم از این مسئله، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای احداث درمانگاهی اعتباری تخصیص داد اما متاسفانه برای ساخت این درمانگاه با اختصاص زمین مواجه هستیم.

وی افزود: از این رو از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواستاریم مشکل تامین زمین را رفع کرده تا مردم محروم این منطقه بتوانند از امکانات درمانی بیشتری برخوردار شوند.

خطیب جمعه شهرک طالقانی در ادامه به مشکل تهیه دارو از داروخانه های شهرک طالقانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه داروخانه های شهرک نمی توانند به دفترچه های بیمه سلامت خدمات دارویی بدهند و افراد بی بضاعت که زیر نهاد کمیته امداد یا بهزیستی هستند مجبورند  برای تهیه دارو به داروخانه های دیگر در بندر ماهشهر رجوع کنند، از مسوولین مربوطه انتظار داریم که این معضل را حل نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث درمانگاه در شهرک طالقانی یک ضرورت است

احداث درمانگاه در شهرک طالقانی یک ضرورت است