مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-09حوادث

سانحه در محور مجن؛ باز هم کشته، باز هم انتظار+ فیلم و عکس


سانحه رانندگی در محور مجن باز هم کشته هایی بر جای گذاشت و باز هم پیام انتظار مردم را برای بهسازی این مسیر به گوش مسؤولان رساند؛ انتظاری که همچنان به سر نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مجن، برخورد چند دستگاه خودروی سواری خبری بود که اخیراً در شبکه های مجازی دست به دست شد و محل وقوع حادثه، باز هم مسیر پرخطر مجن- شاهرود اعلام شده بود.

بر اثر وقوع این سانحه رانندگی، متأسفانه سه نفر از هم وطنانمان کشته و تعدادی مصدوم شدند.

این تصادف زنجیره ای در جاده مجن- شاهرود رخ داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود در این باره، با اشاره به برخورد چند دستگاه خودروی سواری در محور مجن- شاهرود می گوید: دو اکیپ نجات آتش نشانی پس از دریافت خبر حادثه، به محل وقوع این سانحه رانندگی اعزام شدند.

محمدحسن رضایی شاهرودی ادامه می دهد: این حادثه، سه کشته و چندین مصدوم به همراه داشت و نیروهای امدادی به سرعت وارد میدان شده و خدمات لازم را ارائه دادند.

این تصادف زنجیره ای اتفاق جدیدی نیست اما تصادف زنجیره ای تعدادی خودرو در جاده شاهرود- مجن اتفاق جدیدی نیست؛ بارها این مسیر شاهد وقوع سوانح رانندگی دل خراشی بوده که عده ای از هم وطنانمان را به کام مرگ کشیده و شمار زیادی را هم راهی بیمارستان ها و مراکز درمانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه در محور مجن؛ باز هم کشته، باز هم انتظار+ فیلم و عکس

سانحه در محور مجن؛ باز هم کشته، باز هم انتظار+ فیلم و عکس