مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-09حوادث

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته


تأسیس انجمن حمایت از زندانیان در تکاب،پیش بینی برداشت 700 تن گلابی از باغ های میاندوآب، دستگیری شکارچی غیرمجاز روباه در خوی و کاهش ذخایر خونی در آذربایجان غربی اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته بود.

- اخبارکوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده کنید: تأسیس انجمن حمایت از زندانیان در تکاب مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آذربایجان غربی از تأسیس انجمن حمایت از زندانیان در تکاب خبر داد.

بروجنی تصریح کرد:  در راستای حمایت از زندانیان و خانواده های ایشان و به لحاظ کاستن از آلام و خطرات سفر زندانیان و خانواده هایشان برای رتق و فتق امور در شهرستان های میاندوآب و شاهین دژ و با مساعدت مدیرکل سازمان زندان ها تصمیمات خوبی اتخاذ و در آینده ای نزدیک محق می شود.

پیش بینی برداشت 700 تن گلابی از باغ های میاندوآب مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 700 تن محصول گلابی از باغات شهرستان برداشت شود.

دیانتی با تاکید بر اصلاح باغات قدیمی و استفاده از پایه های رویشی و خودداری از تولید نهال هایی با پایه های بذری، افزود : اکثر باغات گلابی شهرستان پایه رویشی و عمدتاً از ارقام درگزی، سانتاماریا و دوچی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته