مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-09فرهنگي

کرونا فرصت تکمیل «شاه ماهی» را گرفت/ سختی سرمایه گذاری در سینما


کارگردان فیلم سینمایی «شاه ماهی» با اشاره به اینکه کرونا فرصت های شغلی را در سینما گرفته است، تاکید کرد مدیران دولتی باید در این شرایط به خصوص در حوزه اکران از سینماگران حمایت کنند.

- کارگردان فیلم سینمایی شاه ماهی با اشاره به اینکه کرونا فرصت های شغلی را در سینما گرفته است، تاکید کرد مدیران دولتی باید در این شرایط به خصوص در حوزه اکران از سینماگران حمایت کنند.

نادر مقدس تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با تمام فرصت های ادامه کار از ما گرفته شد، تا در نهایت در سال جاری چند پلان باقی مانده را جلوی دوربین بردیم، البته این را باید بگویم که تدوین شاه ماهی سال گذشته توسط محمدعلی سجادی تقریباً تمام شده بود.

این کارگردان سینما تاکید کرد: در حال حاضر فیلم توسط محمود موسوی نژاد در حال صداگذاری است و به زودی نیز دیگر مراحل این فیلم از جمله ساخت موسیقی آن آغاز می شود.

مقدس درباره پیش بینی شرایط اکران با توجه به وضعیت سینماها در سایه کرونا گفت: تمام تلاش من این است که بتوانم فیلم را در شرایط مناسب اکران کنیم، البته همه چیز بستگی به این دارد که شرایط جامعه از نظر شیوع ویروس کرونا چگونه است، البته این را باید بگویم این فیلم را برای اکران عمومی و آنلاین آماده می کنیم و هرکدام از این شیوه ها شرایط مناسبی داشت به آن صورت جلوی دوربین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصت تکمیل «شاه ماهی» را گرفت/ سختی سرمایه گذاری در سینما

کرونا فرصت تکمیل «شاه ماهی» را گرفت/ سختی سرمایه گذاری در سینما