مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-09سياسي

اجرای شیوه نامه ساماندهی پسماندهای ساختمانی در ارومیه


رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اجرای شیوه نامه ساماندهی پسماندهای ساختمانی ارومیه در حال اجرا است.

- حسین پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امکانات لازم برای به روز بودن در سایت زباله نازلو از سوی شهرداری ارومیه فراهم شده است.

وی با اشاره به ساماندهی سایت زباله در ارومیه، تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد استفاده بهینه از این طلای کثیف در استحصال انرژی از زباله باشیم.

این مقام مسوول افزود:  پیش نویس شیوه نامه جدید مدیریت پسماندهای شهری و زباله ها از سوی شهرداری ارومیه تهیه می شود و با اجرای این شیوه نامه ها بسیاری از مشکلات شهری رفع می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: امروز در تفکیک زباله هم در مبدا و هم در مقصد دچار مشکل هستیم و لذا باید تدابیر لازم در این خصوص انجام گیرد.

پناهی گفت: شیوه نامه اجرایی ساماندهی، مدیریت و نظارت بر پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهر ارومیه از سوی معاونت خدمات خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال تهیه است و امید می رود با اجرایی شدن آن بسیاری از مشکلات و تفکیک نخاله های معماری از عمرانی و صنعتی رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شیوه نامه ساماندهی پسماندهای ساختمانی در ارومیه

اجرای شیوه نامه ساماندهی پسماندهای ساختمانی در ارومیه