مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-09سياسي

روح های سرگردانی که هر غروب ندای شیون سر می دهند/ راز قبرستان «کولی ها» چیست؟


فریاد شیون و ناله دو قبر کولی ها در کوه قلارنگ موضوعی است که سالیان سال رهگذران و اهالی روستای نزدیک به آن کوه روایتگرش هستند؛ اما واقعیت این موضوع را بررسی کرده ایم و با افرادی مصاحبه و گفت وگو انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در تاریخ گذشتگان واقعیت های عجیبی وجود دارد که بعضا پیگیری و پرداختن به آنها محقق را به نتایج جالبی می رساند؛ کوه قلارنگ در فاصله 11 کیلومتری شمال ایلام واقع شده که 2473 متر ارتفاع دارد این در حالی است وسط این کوه گورستانی نهفته شده است.

در وسط کوه قلارنگ یک مکان راز آمیز وجود دارد که به گورستان کولی معروف است؛ قبرستانی خاموش و عجیب در شهرستان سیروان، روستای باستانی زنگوان که چشم ها و ذهن ها را کنجکاو کرده است که راز قبرستان 2 نفره کولی چیست؟ این قبرستان با 2 سنگ قبر متوسط، مکانی جالب و پر راز و رمز برای ماجراجویی کسانی است که به دنیای ماورالطبیعه علاقه دارند؛ سنگ قبرهای موجود در قلارنگ به گفته مردم آن منطقه هنگام غروب صداهایی از آنان شنیده می شود که همه را متحیر کرده است.

  شنیدن صدای ناله و شیون در وسط کوه قلارنگ هواسی یکی از گردشگران روستای زنگوان که به کوه قلارنگ رفته است در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: برای تفریح و کوهنوردی به این منطقه سفر کردم که هنگام غروب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح های سرگردانی که هر غروب ندای شیون سر می دهند/ راز قبرستان «کولی ها» چیست؟

روح های سرگردانی که هر غروب ندای شیون سر می دهند/ راز قبرستان «کولی ها» چیست؟