مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-09پزشكي

«آب مروارید» چشمان چه کسانی را تهدید می کند/ مهم ترین علل بروز کم بینایی


یک اپتومتریست، از «آب مروارید» به عنوان بیماری چشمی نام برد که افراد بعد از 70 سالگی درگیر درجاتی از آن می شوند و اینکه در نوزادی و سنین پایین تر هم به علل گوناگونی، - یک اپتومتریست، از آب مروارید به عنوان بیماری چشمی نام برد که افراد بعد از 70 سالگی درگیر درجاتی از آن می شوند و اینکه در نوزادی و سنین پایین تر هم به علل گوناگونی، رخ می دهد.

مرتضی غفاریان مسئول روابط عمومی انجمن علمی اپتومتری ایران، به بهانه روز جهانی بینایی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: بنیاد بین المللیLions Club ، از حدود سال 2000 میلادی این روز جهانی مصادف با دومین پنج شنبه اکتبر هر سال را مطرح کرد.

وی افزود: LCIF یک مرجع جهانی در پشتیبانی برای جلوگیری از نابیناییِ قابل پیشگیری و بازگرداندن بینایی افراد در تمام نقاط جهان است.

غفاریان ادامه داد: LCIF میزبان تعدادی از برنامه های بینایی است، از جمله برنامه هایی که به پشتیبانی و توسعه سیستم های مراقبت از چشم کمک می کنند.

همچنین منابع مالی و تجهیزاتی لازم را برای جراحی ها و درمان های ترمیم بینایی فراهم می کنند و داروها را برای افرادی که در معرض خطر بیماری های چشم هستند، توزیع می کنند.

وی افزود: این نهاد از طریق تلاش های مشترک با شرکای خود، مقامات محلی مراقبت های بهداشتی، چشم پزشکان و اپتومتریست ها، سایر سازمان های غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب مروارید» چشمان چه کسانی را تهدید می کند/ مهم ترین علل بروز کم بینایی

«آب مروارید» چشمان چه کسانی را تهدید می کند/ مهم ترین علل بروز کم بینایی