مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-09سياسي

از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین تا توزیع 1500 بسته معیشتی


مسؤول هیات قمر بنی هاشم (ع) مرکز مازندران گفت: توزیع کمک های مومنانه به تعداد ﯾﮏﻫﺰﺍﺭ ﻭ 500 ﺑﺴﺘﻪ در روزهای پایانی صفر در دستور کار قرار دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، این روزها جاماندگان اربعین درحالی شوق زیارت را در دل دارند و به شدت دل تنگ هستند اما می بینیم  همه گروه های جهادی پا به میدان گذاشتند و جامعه ما پر از مهربانی و همدلی است.

درکنار گروه های جهادی، هیات های عزاداری و موکب های عزاداری پا به میدان گذاشتند و اقدامات آنان در بحث کمک های مومنانه، یتیم نوازی، تهیه ماسک، تهیه جهیزیه و سایر از اهمیت بسزایی برخوردار است البته عزاداری ها نیز در حال برگزاری است و مهربانی و همدلی در کنار عزاداری ها شور خاصی به محرم 99 بخشیده است.

ﯾﻮﺳﻒ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﻣﺴﺆﻭﻝ ﻫﯿﺎﺕ ﻗﻤﺮﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ(ﻉ‏) ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﻦﺑﺎﺭه ﺩﺭ ﮔﻔﺖﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﻓﺎﺭﺱ، با اشاره به برگزاری کاروان خودرویی از میدان امام به سمت پارک موزه دفاع مقدس به مناسبت اربعین نیز طی روزهای گذشته به مدت سه شب ﺩﺭ ﻣﺼﻼﯼ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺳﺎﺭﯼ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ شده که باحضور پرشور عزاداران همراه بوده است.

ﻣﺴﺆﻭﻝ ﻫﯿﺎﺕ ﻗﻤﺮﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ ‏(ﻉ) ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ  با اشاره به اینکه کمک های مومنانه در حال جمع آوری است، تصریح کرد: توزیع کمک های مومنانه به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین تا توزیع 1500 بسته معیشتی

از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین تا توزیع 1500 بسته معیشتی