مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 02:052020-10-08اجتماعي

سبک بزرگ شدن خودتان را روی کودکتان پیاده نکنید


یک مشاور با تاکید بر اینکه بسیاری از والدین باید در سبک فرزند پروری خود تغییراتی را اعمال کنند، اظهار کرد: بسیاری از والدین در کودکی تحت پرورش غلطی بزرگ شده اند و ممکن است صدمات روحی دیده باشند و اکنون همان سبکی که در کودکی مشاهده کرده اند را روی کودکان .

- یک مشاور با تاکید بر اینکه بسیاری از والدین باید در سبک فرزند پروری خود تغییراتی را اعمال کنند، اظهار کرد: بسیاری از والدین در کودکی تحت پرورش غلطی بزرگ شده اند و ممکن است صدمات روحی دیده باشند و اکنون همان سبکی که در کودکی مشاهده کرده اند را روی کودکان خود اعمال می کنند در حالی که اگر سبک فرزند پروری خود را تغییر ندهند، همان آسیب ها را به کودکانشان منتقل می کنند.

مریم فولادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گله مندی بسیاری از والدین نسبت به استفاده بیش از اندازه کودکانشان از موبایل، تبلت و.

و عدم توجه آنها به تذکرات والدین اظهار کرد: دلیل بسیاری از این بی توجهی های کودکان این است که تذکرات والدین در حالی است که خودشان عکس آن حرف ها را عمل می کنند لذا بی فایده است چراکه کودکان یادگیری مشاهده ای دارند.

این مشاور با بیان اینکه تماشای تلویزیون در کودکان زیر دو سال به دلیل تاثیر مخرب روی کارکر مغزی آن ها به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، اظهار کرد: کودکان بالای دو سال بهتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک بزرگ شدن خودتان را روی کودکتان پیاده نکنید

سبک بزرگ شدن خودتان را روی کودکتان پیاده نکنید