مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-08اجتماعي

آغاز عملیات ساخت دو باب مدرسه خیری در ابرکوه


کلنگ ساخت دو باب مدرسه شش و 12 کلاسه با مشارکت خیرین و در مراسمی با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در محله «اردی» شهر مهردشت به زمین زده شد.

- ایسنا/یزد کلنگ ساخت دو باب مدرسه شش و 12 کلاسه با مشارکت خیرین و در مراسمی با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در محله اردی شهر مهردشت به زمین زده شد.

جواد ذاکر در حاشیه این مراسم و در جمع اصحاب رسانه ابراز کرد: ایجاد مدارس خیرساز یکی از برنامه های مهم اداره کل نوسازی استان محسوب می شود و امروز نیز در همین راستا زمینی به وسعت هفت هزار مترمربع برای ساخت یک مجموعه آموزشی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: مجموعه مذکور شامل سالن ورزشی، سالن اجتماعات، دو مدرسه و سایر فضاهای آموزشی با زیربنای 2500 مترمربع است و پیش بینی می شود با مشارکت خیرین با اعتبار 60 میلیارد ریال ایجاد شود.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز اظهار کرد: خوشبختانه در 10 روز گذشته شش طرح عمرانی با مشارکت و به همت دو خیّر در شهرستان ابرکوه کلید خورده که شامل یک درمانگاه، چهار مورد خانه بهداشت و دو باب مدرسه در مناطق اسدآباد، مریم آباد، شمس آباد و اردی است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه شش کلاسه این مجموعه به همت خیر محترم، نوشادی به نام حضرت خدیجه (س) و مدرسه 12 کلاسه توسط سید علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت دو باب مدرسه خیری در ابرکوه

آغاز عملیات ساخت دو باب مدرسه خیری در ابرکوه