مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-08سياسي

توزیع 200 بسته کمک مومنانه و 2 هزار پرس اطعام دهی در ساری


فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ساری گفت: توزیع 5 جهیزیه کامل، 200 سبد کامل و 2 هزار پرس غذا در اطعام حسینی از برنامه های اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیمور نادری عصر امروز در آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری و کارشناسی ارشد محله سروینه باغ که در مسجد حسینیه ابوالفضل (ع) ساری برگزار شد، با تقدیر از تلاش این دانش آموزان، اظهار کرد: زحمات و تلاش های این افراد قابل تقدیر است.

  وی به مهربانی و همدلی این روزهای مردم کشور اشاره کرد و افزود: این روزها همه برای گرفتن دست نیازمندان درحال پیشی گرفتن از یکدیگر هستند که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

  فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ساری در ارتباط با برنامه های به مناسبت اربعین و بحث کمک های مومنانه، اضافه کرد: توزیع پنج جهیزیه کامل، 200 سبد کامل و 2 هزار پرس غذا در اطعام حسینی از برنامه ها محسوب می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این مراسم از هانیه ایمانی  رتبه 388 کارشناسی رشته ریاضی و فیزیک، فاطمه زهرا ایمانی رتبه229 رشته علوم انسانی، خدیجه محمودی مهر، رتبه800  رشته علوم انسانی، مهدیه روحی رتبه 991 رشته علوم انسانی و جابر روحی با کسب رتبه 137 کارشناسی ارشد رشته علوم ریاضی تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 200 بسته کمک مومنانه و 2 هزار پرس اطعام دهی در ساری

توزیع 200 بسته کمک مومنانه و 2 هزار پرس اطعام دهی در ساری