مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-08اجتماعي

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعینی


دبیر موکب اربعین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، با اشاره به رسالت های بین المللی این موکب گفت: امسال نیز موکب آستان مقدس با نقش آفرینی خادمان عراقی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) از زائران عراقی اربعین حسینی به صورت حداقلی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبانی کرده است.

- ایسنا/قم دبیر موکب اربعین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، با اشاره به رسالت های بین المللی این موکب گفت: امسال نیز موکب آستان مقدس با نقش آفرینی خادمان عراقی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) از زائران عراقی اربعین حسینی به صورت حداقلی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبانی کرده است.

علی محمدعلیپور در گفت وگویی، با اشاره به برپایی موکب این آستان مقدس در عمود 1080 مسیر نجف به کربلا به منظور پذیرایی از زائران عراقی گفت: از آنجایی که آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یک مکان بین المللی است موکب این آستان مقدس امسال نیز با کمک خادمان عراقی برای پذیرایی از زائران عراقی برپا شده است.

وی با بیان اینکه موکب آستان فاطمی در چهار سال گذشته با اعزام بیش از 250 خادم از داخل ایران به ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی، پذیرایی، اسکان و سایر خدمات مورد نیاز زائران اربعین می پرداخت، افزود: امسال به دلیل شرایط و اقتضائات ویروس کرونا خادمان از داخل کشور اعزام نشدند و تنها نزدیک به 40 خادم مقیم عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعینی

خدمت رسانی موکب حضرت معصومه(س) به زائران اربعینی