مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-08سياسي

اربعین، نقطه اوج عاشورای حسینی است


رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با تسلیت اربعین حسینی (ع) گفت: اربعین نقطه اوج و کمال عاشورای حسینی است.

- رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های خوزستان: اربعین، نقطه اوج عاشورای حسینی است ایسنا/خوزستان رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با تسلیت اربعین حسینی (ع) گفت: اربعین نقطه اوج و کمال عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اربعین نقطه اوج و کمال عاشورای حسینی است زیرا زمانی که به صحنه عاشورا و اربعین نگاه می کنیم می بینیم که نخستین نشانه های پیروزی حق بر باطل در اربعین هویدا و آشکار می شود.

وی افزود: حضور شکوهمند خاندان سیدالشهدا (ع) و بازماندگان شهدای عاشورا در کربلا و تفاوت این حضور با حضور در روز عاشورا جزو اسناد معتبر و متقن موجود بر پیروزی حضرت سید الشهدا (ع) است.

شفیعی خاطرنشان کرد: زیارت اربعین حسینی سنتی نورانی و مبارک است و به تعبیر امام حسن عسکری (ع) زیارت اربعین از نشانه های ایمان محسوب می شود.

رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: در طول تاریخ مشاهده کردیم بزرگان، علما و اولیای خدا همه به زیارت اربعین التزام داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین، نقطه اوج عاشورای حسینی است

اربعین، نقطه اوج عاشورای حسینی است