مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-08دانش

لزوم ادغام فعالیت پارک های علم و فناوری با دانشگاه


رییس دانشگاه تهران با اشاره به پررنگ شدن حضور پارک های علم و فناوری، گفت: متاسفانه هنوز از ظرفیت های علمی دانشگاه ها برای بهبود عملکرد و توسعه تکنولوژی استفاده نمی شود.

- رییس دانشگاه تهران با اشاره به پررنگ شدن حضور پارک های علم و فناوری، گفت: متاسفانه هنوز از ظرفیت های علمی دانشگاه ها برای بهبود عملکرد و توسعه تکنولوژی استفاده نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیلی احمدآبادی در نشست روسای پارک های علم و فناوری که به میزبانی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) برگزار شد، با اشاره به آسیب های وضعیت موجود اظهار کرد: از نظر ساختاری عموماً نیازها از بالا ایجاد می شود و نهایتاً سازمان مستقل از زمینه های اصلی خود شکل می گیرد که این موضوع را می توان به وضعیت صنعت و دانشگاه ها تعمیم داد؛ این در حالی است که امروزه ادغام فعالیت پاک های علم و فناوری با دانشگاه ها بیش از گذشته احساس می شود.

رییس دانشگاه تهران که به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت داشت، با بیان اینکه هنوز فعالیت پارک های علم و فناوری در زنجیره فعالیت دانشگاه ها و دانشجویان قرار ندارد، بیان کرد: هنوز درصد کمی از دانشجویان از ظرفیت ها و قابلیت های پارک های علم و فناوری آگاه هستند و لازم است که زنجیره کامل علم تا خلق ثروت و کسب و کار روان تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ادغام فعالیت پارک های علم و فناوری با دانشگاه

لزوم ادغام فعالیت پارک های علم و فناوری با دانشگاه