مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-08اجتماعي

کودکان تهران دچار اتفاقی زیستن شده اند


رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شاهد اتفاقی زیستن کودکان و نوجوانان شهرمان در فضای شهر و جامعه هستیم که این عمل در دنیای امروز نوعی فرصت سوزی برای تربیت کودکان به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایمنا، الهام فخاری در وبینار کودک و شهر در سخنانی با موضوع بالندگی و زیست کودکانه اظهار کرد: زادگاه من جدای از شهر تهران است و در حال حاضر زیست شهری در دو شهر متفاوت را تجربه کرده‌ام؛ در طول روز کودکان، افراد دارای معلولیت و یا سالمندان را می‌بینیم که باید میزان زیست پذیری و عادلانه بودن دسترسی‌های شهری برای آن‌ها به‌ویژه کودکان را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بزرگی و جمعیت بالای تهران باید به زیست، بالندگی و رشد کودکان توجه زیادی شود، افزود: با توجه به پیچیدگی تهران، توان رسیدگی به بعضی مسائل خاص مانند کودکان کار و آسیب‌های اجتماعی آنها باید بیشتر و بهتر شود.

فخاری با اشاره به الگوی شهر دوستدار کودک گفت: در طراحی، مدیریت و برنامه ریزی شهر یا روستا به برنامه ریزی دقیق، پیش بینی و دسترس پذیری امکانات شهر برای همگان و به خصوص کودکان اصولاً پرداخته نمی‌شود و خروجی مناسبی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان تهران دچار اتفاقی زیستن شده اند

کودکان تهران دچار اتفاقی زیستن شده اند