مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-08سياسي

چهره مناظره انتخاباتی نمایندگان ترامپ و بایدن!


بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی به جای صحبت درباره برنامه های سیاسی دو کمپین ریاست جمهوری آمریکا، درباره مگسی صحبت می کنند که تقریبا در اواسط مناظره در زمان بحث درباره مسائل نژادی روی سر مایک پنس نشست.

- بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی به جای صحبت درباره برنامه های سیاسی دو کمپین ریاست جمهوری آمریکا، درباره مگسی صحبت می کنند که تقریبا در اواسط مناظره در زمان بحث درباره مسائل نژادی روی سر مایک پنس نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از آنکه مشخص شد یک مگس بیش از دو دقیقه روی سر مایک پنس، معاون رییس جمهوری آمریکا نشسته بود، موجی از پیام های توییتری به راه افتاد و این مگس به قلب مخاطبان هم راه یافت، تا جایی که بسیاری او را پیروز واقعی مناظره انتخاباتی دانستند.

همانطور که برخی از کاربران گفتند، این مگس دست کم دو دقیقه روی سر معاون ترامپ نشسته بود و او به صحبت هایش ادامه می داد و خبر نداشت که مگسی روی سرش تمام توجهات را به خود جلب کرده است.

او حین صحبت هایش تکانی نخورد که مگس را فراری دهد.

بحث درباره این مهمان ناخوانده تا جایی در توییتر بالا گرفت که صحبت از برنامه های پنس و کامالا هریس، معاون بایدن به حاشیه رانده شد و ترند جهانی را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مناظره انتخاباتی نمایندگان ترامپ و بایدن!

چهره مناظره انتخاباتی نمایندگان ترامپ و بایدن!