مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-08سياسي

بدون ماسک وارد شوید


فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر با راه اندازی کمپینی با نام #بدون_ماسک_وارد_شوید تمام سفارش های ثبت شده تا 25مهر به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می کند.

- فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر با راه اندازی کمپینی با نام #بدون_ماسک_وارد_شوید تمام سفارش های ثبت شده تا 25مهر به صورت رایگان به سراسر ایران ارسال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیکرونا مواجه هستیم، در این فضا باید تا جایی که می توانیم مواظب خود و اطرافیانمان بوده و سعی کنیم هوای یکدیگر را داشته باشیم.

ساده ترین اقدامی که می توانیم برای حفظ سلامتی خود و سایرین انجام دهیم این است که تا حد ممکن در خانه بمانیم و از رفت و آمد و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنیم.

در کنار این حتماً از ماسک در فضاهای عمومی استفاده کنیم و در رعایت مسائل بهداشتی، هوشیارتر عمل کنیم.

هر جای ایران عزیزمان که هستید، با آسودگی خاطر و بدون ماسک می توانید وارد فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر شده، سفارش خود را ثبت و پرداخت کنید و به صورت رایگان تحویل بگیرید.

علاوه بر این، تضمین قیمت را هم از ما دارید، اگر سفارشی که ثبت و پرداخت کرده اید، در روزهای پس از سفارش دچار کاهش قیمت کالا در بازار شد، ما به التفاوت سفارش در حساب کاربری شما در فروشگاه شارژ خواهد شد و در صورتی که پس از ثبت و پرداخت سفارش، مبلغ کالا افزایش پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ماسک وارد شوید

بدون ماسک وارد شوید