مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-08بين الملل

مشاور امنیت ملی هند: از روند صلح افغانستان حمایت می کنیم


مشاور امنیت ملی هند در دیدار عبدالله عبدالله گفت که کشورش از تلاش های صلح در افغانستان حمایت می کند و طرف دار این روند می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان با اجیت دووال مشاور امنیت ملی هند در دهلی نو دیدار کرد.

بر اساس اعلام شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در این دیدار عبدالله از همکاری های همیشگی هند و نقش سازنده این کشور در حمایت از تلاش های صلح قدردانی کرد.

رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان همچنین در این دیدار تصویر روشنی از مذاکرات دوحه و تلاش های صلح در افغانستان ارائه کرد و خواهان حمایت جمهوری هند از تلاش های صلح گردید.

همچنین اجیت دووال مشاور امنیت ملی هند نیز در این دیدار گفت که کشورش از تلاش های صلح در افغانستان حمایت می کند و طرف دار این روند می باشد.

دووال در این دیدار تاکید کرد که در بحث صلح هرچه مورد قبول افغان ها باشد مورد قبول هند نیز می باشد.

وی همچنین تصریح کرد که هند طرف دار یک افغانستان مستقل، آزاد، دموکراتیک و امن و باثبات می باشد تا جایی برای فعالیت گروه های تروریستی در افغانستان باقی نماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالله عبدالله ، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، روز سه شنبه گذشته راهی هند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی هند: از روند صلح افغانستان حمایت می کنیم

مشاور امنیت ملی هند: از روند صلح افغانستان حمایت می کنیم