مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-08سياسي

متن طرح سؤال پژمان فر از وزیر کشاورزی درباره کاهش سهم مرغ تولید داخل در بازار


نماینده مردم مشهد طی سؤالی از وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد که چرا سهم مرغ لاین آرین که تولید داخل است از 80 درصد در سال 85 به کمتر از یک درصد رسیده است؟ - حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام خبر سؤال خود از وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ و نهاده های دامی گفت: در سال 85 سهم مرغ لاین آرین که تولید داخل است از بازار 80 درصد بوده که این میزان هم اکنون به کمتر از یک درصد رسیده است.

وی افزود: در طرح سؤالی که تدوین شده در این باره و درباره برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای ادامه تحریم ها در ارتباط با مسئله مرغ سؤال شده است.

  متن کامل طرح سؤال نماینده مشهد از وزیر جهاد کشاورزی به شرح است: خلاصه سؤال: 1- چرا علی رغم اینکه واردات گله های مرغ اجداد از کشور انگلیس بلای جان خودکفایی در صنعت طیور است، اما چند دهه است که بیش از 95 درصد سهم بازار در اختیار این شرکت هاست؟ 2- چرا اراده ای برای احیای مرغ لاین بومی آرین وجود ندارد و از سال 85 تاکنون سهم بازار آرین از حدود 80 درصد به زیر یک درصد رسیده است و هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است؟ 3- چرا بیش از 80 درصد نهاده های دامی مورد نیاز کشور که می تواند در درون کشور تولید گردد و منجر به خودکفایی شود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح سؤال پژمان فر از وزیر کشاورزی درباره کاهش سهم مرغ تولید داخل در بازار

متن طرح سؤال پژمان فر از وزیر کشاورزی درباره کاهش سهم مرغ تولید داخل در بازار