مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 22:202020-10-07فناوري

خداحافظی گوگل با جی سوییت و تولد یک سرویس جدید


شرکت گوگل نام مجموعه ابزارهای بهره وری خود را تغییر داد و با هدف جذب مشتریان سازمانی برای کسب و کاری ابری خود، قابلیتهای بیشتری به آن اضافه کرد.

- شرکت گوگل نام مجموعه ابزارهای بهره وری خود را تغییر داد و با هدف جذب مشتریان سازمانی برای کسب و کاری ابری خود، قابلیتهای بیشتری به آن اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسته خدمات گوگل که شامل ایمیل، اسناد و چت ویدیویی بود و از سال 2016 به نام جی سوییت (G Suit) شناخته شده بود اکنون به گوگل ورک اسپیس (Workspace) تغییر نام داده است.

گوگل با وجود این که محصولات رایگان محبوبی مانند جی میل دارد، در رقابت با مایکروسافت و سایر شرکتهای نرم افزار سازمانی، نامها و استراتژیهای خدمات بهره وری خود را مکررا تغییر داده است.

گوگل در تازه ترین اقدام خود تلاش کرده ابزارهای بهره وری را بیشتر از قبل یکپارچه کند.

به عنوان مثال این شرکت اخیرا سرویس ویدیویی Meet را با جی میل یکپارچه کرد و اکنون قابلیتی را معرفی کرده که به کاربران امکان می دهد همزمان با استفاده از اسنادهای آنلاین، از Meet هم استفاده کنند.

گوگل برای استفاده از سرویسهای محبوبش به منظور تبلیغ و ترویج برنامه ویدیویی خود که رقیب برنامه زوم و Teams مایکروسافت است، با انتقاد روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی گوگل با جی سوییت و تولد یک سرویس جدید

خداحافظی گوگل با جی سوییت و تولد یک سرویس جدید