مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 20:252020-10-07سياسي

دغدغه های فرهنگی محور فعالیت های مشترک ارشاد و تبلیغات باشد


معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: همکاری ارشاد و تبلیغات اسلامی در استان ها باید جنبه و چارچوب های متداول اداری را نداشته و دغدغه های فرهنگی مشترک و لزوم تلاش در جهت خدمت رسانی به مردم محور کار قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: همکاری ارشاد و تبلیغات اسلامی در استان ها باید جنبه و چارچوب های متداول اداری را نداشته و دغدغه های فرهنگی مشترک و لزوم تلاش در جهت خدمت رسانی به مردم محور کار قرار گیرد.

محمد روح الامینی در دیدار با احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که امروز 16 مهرماه صورت گرفت، ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر به لرستان، اظهار کرد: یکی از برنامه های مدیریت سازمان تبلیغات کشور در دوره جدید که به تایید مقام معظم رهبری نیز رسیده است، افزایش حضور اجتماعی طلاب و مبلغین در رویدادهای مختلف است.

وی تصریح کرد: در همین راستا شاهد حضور پُررنگ روحانیون در اتفاقات سیل ابتدای سال گذشته و ایام شیوع کرونا در پایان سال بودیم که توانست بسیاری از کاستی ها و مشکلات را از پیش روی مردم و مسئولین بردارد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در استان ها باید جنبه و چارچوب های متداول اداری را نداشته و دغدغه های فرهنگی مشترک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های فرهنگی محور فعالیت های مشترک ارشاد و تبلیغات باشد

دغدغه های فرهنگی محور فعالیت های مشترک ارشاد و تبلیغات باشد