مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 20:152020-10-07اقتصادي

جذب 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سلسله


سال گذشته 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سلسله جذب شد که 35 میلیارد تومان آن در بخش کشاورزی بود.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: سال گذشته 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سلسله جذب شد که 35 میلیارد تومان آن در بخش کشاورزی بود.

افشین ترکارانی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان سلسله که امروز 16 مهرماه در سالن همایش الغدیر فرمانداری با اشاره به ظرفیت های بالای سلسله در بخش کشاورزی و دامپروری و آب وهوای مناسب آن، اظهار کرد: باید زیرساخت های تولیدی را در بخش کشاورزی چراکه سلسله در حوزه های مختلف کشاورزی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه آب وهوای سلسله برای کشاورزی بسیار مناسب است، خاطرنشان کرد: شهرستان سلسله در تولید کلزا رتبه نخست را دارد و در تولید زعفران و چغندرقند نیز رتبه های دوم و در تولید حبوبات نیز رتبه سوم را دارا است بنابراین باید در راستای سیاست های مقام معظم رهبری در سال جهش تولید به سمت اقتصادی پایدار و تولیدی متناسب در این بخش حرکت کنیم.

سرپرست فرمانداری سلسله با تأکید بر لزوم حمایت از طرح های راکد و غیرفعال در شهرستان سلسله، افزود: طرح های زیادی داریم که به واسطه مشکلات سرمایه در گردش نتوانسته اند فعالیت کنند که می طلبد مشکلات این واحدها رفع شود تا منجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سلسله

جذب 37 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سلسله