مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 18:052020-10-07ورزشي

پروژه مجتمع آبرسانی به منطقه عشایری فردوس تامین اعتبار می شود


رییس سازمان امور عشایر کشور با سفر به منطقه عشایری «کجه و چهنو» در شهرستان فردوس قول مساعد داد اعتبار مجتمع آبرسانی به این منطقه تامین شود.

- فردوس - رییس سازمان امور عشایر کشور با سفر به منطقه عشایری کجه و چهنو در شهرستان فردوس قول مساعد داد اعتبار مجتمع آبرسانی به این منطقه تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کرمعلی قندالی عصر چهارشنبه که باتفاق نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسون امور عشایر مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به منطقه عشایری کجه و چهنو سفر کرده بود در جمع مردم این منطقه گفت: آب مهمترین نیاز این منطقه است و پروژه مجتمع آبرسانی این روستاها که شروع شده را تامین اعتبار می کنیم تا به سرانجام برسد.

در این جلسه نماینده عشایر منطقه به بیان مشکلات و کمبودهای عشایرشهرستان فردوس پرداخت و گفت: احداث انبار علوفه دام و سالن ورزشی، کارخانه فراوری پسته و مجتمع آبرسانی از جمله مهمترین نیازهای مردم این منطقه است.

ناصری تصریح کرد: فردوس بزرگترین سایت عشایری استان را دارد ولی متاسفانه علوفه دام به قیمت مناسب به دست دامدار نمی رسد و ضروری است سهمیه کنسانتره دام این منطقه افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مجتمع آبرسانی به منطقه عشایری فردوس تامین اعتبار می شود

پروژه مجتمع آبرسانی به منطقه عشایری فردوس تامین اعتبار می شود