مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-07اقتصادي

تکمیل پروژه های بزرگ راهی در استان بوشهر تسریع می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: تکمیل پروژه های راهسازی استان بوشهر تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیراله خادمی عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: امروز به دعوت نماینده مردم دشتستان و استاندار بوشهر بازدیدهایی را از پروژه های راهسازی در استان بوشهر داشتیم.

وی با اشاره به پروژه محور شیراز - بوشهر بیان کرد: محور کنارتخته - دالکی بخشی از این مسیر است که چهار خطه شدن این مسیر آغاز شده است که بخشی در استان بوشهر و بخشی در استان فارس قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ادامه داد: بخشی از این محور در استان فارس مربوط به منطقه تنگ ابوالحیات امسال به تکمیل می شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل محور کنارتخته - دالکی حدود 400 میلیارد تومان منابع مالی نیاز است که امیدواریم در یک برنامه سه یا چهار ساله با تأمین منابع مالی مورد نیاز شاهد تکمیل این محور باشیم و محور شیراز بوشهر به صورت کامل چهار خطه شود.

خادمی تصریح کرد: حدود 20 کیلومتر از این محور چهار خطه نشده است که صعب العبور است و پل ها و تونل های زیادی هم دارد به منابع اعتباری زیادی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های بزرگ راهی در استان بوشهر تسریع می شود

تکمیل پروژه های بزرگ راهی در استان بوشهر تسریع می شود