مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-07اقتصادي

کمک 10 میلیارد تومانی خیران کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند


مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در شورعاطفه های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از 10 میلیارد و 403 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رخصی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک اندیش برای این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری شود.

رخصی افزود: براساس آخرین آمار تاکنون خیران و حامیان نیک اندیش بیش از 92 گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند در شهرستان های تابعه استان اهدا کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: ارزش این گوشی ها بیش از 360 میلیون تومان بوده است.

وی عنوان کرد: گوشی ها و تبلت های مذکور برای دانش آموزان نیازمند ساکن در شهرهای ثلاث باباجانی، دالاهو، پاوه، سرپل ذهاب، صحنه، کنگاور، قصرشیرین، هرسین، دینور، ماهیدشت و مناطق یک و دو کرمانشاه خریداری و به این دانش آموزان اهدا شده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه در شورعاطفه های امسال نیز خیران نیک اندیش بیش از 10 میلیارد و 403 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، عنوان کرد: حدود 800 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیارد تومانی خیران کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند

کمک 10 میلیارد تومانی خیران کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند