مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-07سياسي

وزیر دفاع: نیروهای مسلح عنصر اصلی قدرت آفرینی و پیشرفت کشور هستند


نیروهای مسلح مایه دلگرمی و اعتماد به نفس ملی و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی در دریای طوفانی و مواج هجمه های استکبار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی در نشستی با فرماندهان ارشد نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی  استان خراسان رضوی که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مدیران عامل سازمان های وزارت دفاع در مشهد مقدس برگزارشد، با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین(ع)  و درود به روان پاک همه شهیدان عرصه دفاع از وطن، اظهار داشت: ریشه های امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و جانبازان، ایثارگران و آزادگانی است که اجازه ندادند ذره ای از خاک ایران در اشغال متجاوز بماند و با جانفشانی و شجاعت بی بدیل خود،  از خاک و حیثیت سرزمین ایران جانانه دفاع کردند.

امر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه طی دو جنگ جهانی اول و دوم، کشور ایران علی رغم بی طرفی مورد تجاوز قرار گرفت و قحطی و سختی های های زیادی دامنگیر مردم شد افزود: علت عقب نشینی ایران در آن دوران وجود حاکمانی دست نشانده، بی تدبیر و بی خردی بود که از سر استیصال و نداشتن قدرت اعلام بی طرفی کردند.

وی با بیان موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: قرار گیری ایران در منطقه غرب آسیا و شرایط جغرافیایی این کشوربه گونه ای است که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: نیروهای مسلح عنصر اصلی قدرت آفرینی و پیشرفت کشور هستند

وزیر دفاع: نیروهای مسلح عنصر اصلی قدرت آفرینی و پیشرفت کشور هستند