مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:502020-10-07حوادث

دوستی هایی که منجر به انتشار تصاویر خصوصی می شود


رییس پلیس فتا غرب استان تهران از کشف یک پرونده ایجاد مزاحمت در فضای مجازی و انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی خانمی خبر داد و گفت: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر ماده 17 قانون جرائم رایانه ای جرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ سید نظام موسوی رییس پلیس فتای غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خانمی جوان به این پلیس مراجعه کرد و مدعی شد شخصی ناشناس صفحه ای جعلی بنام وی به همراه تصاویر وفیلم های شخصی شاکیه و شماره تماس در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده که موجبات سوءاستفاده و مزاحمت را فراهم آورده است.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با جمع آوری مدارک و مستندات موفق به شناسایی مردی 25 ساله شدند که در نهایت متهم را به این پلیس دعوت کردند.

رییس پلیس فتای غرب تهران بیان داشت: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی پس از مشاهده دلایل و مستندات قانونی، لب به اعتراف گشود و گفت مدتی طولانی و بدون مشکل با شاکیه دوست بودم و بعد از مدتی به اختلاف نظر رسیدیم و همین امر باعث آغاز کدورت بین من و شاکیه شد.

سرهنگ موسوی گفت: برای گرفتن انتقام از وی، با در اختیار داشتن تصاویر و فیلم های خصوصی او که از خودش گرفته بودم آن ها را درفضای مجازی منتشر کردم تا از این طریق آرامش زندگی او را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی هایی که منجر به انتشار تصاویر خصوصی می شود

دوستی هایی که منجر به انتشار تصاویر خصوصی می شود