مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-07اقتصادي

تولید تکلیفی نفت و گاز مارون محقق شد


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تحقق بیش از 100 درصدی تولید نفت، گاز غنی و نفتای شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نیمه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های این شرکت به تشریح شرایط تولید در نیمه نخست امسال پرداخت و اظهار کرد: در بخش تولید نفت، 101 درصد برنامه ابلاغی و در بخش های تولید گاز غنی و نفتا به ترتیب 101 و 102.

5 درصد برنامه تولید تکلیفی تحقق یافته است.

وی افزود: با اجرای پروژه های مربوط به چاه های توسعه ای، تعمیری و ترمیمی نیز برآیند تولید مثبت 6.

1 هزار بشکه در روز محقق شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با اشاره به اینکه از فروردین تا شهریور امسال میزان گازسوزی در تأسیسات عملیاتی به میزان 50 درصد کاهش یافته است، یادآور شد: بیش از 98 درصد پساب های نمکزدایی به چاه های دفعی تزریق و با به کارگیری دستگاه های تفکیک گر سیار نفت (MOS) و فرآورش سیار نفت (MOT) در مجموع 57 هزار بشکه نفت بازیافت شد که همگی افزون بر پایداری تولید با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی انجام شده اند.

کاویان بیان کرد: با 73 هزار و 784 مورد ضخامت سنجی خطوط لوله و تأسیسات در نیمه نخست امسال، بیش از 25 درصد افزایش را نسبت به ضخامت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تکلیفی نفت و گاز مارون محقق شد

تولید تکلیفی نفت و گاز مارون محقق شد