مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 13:052020-10-07اجتماعي

فراخوان نخستین جشنواره ملی نقاشی آب


با هدف ایجاد حساسیت برای کودکان و نوجوانان برای حفظ این میراث گرانبها نخستین جشنواره ملی نقاشی آب با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت نیرو و یونیسف ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آب از دیرباز یکی از گرانبهاترین کالاهایی است که بشر به آن نیاز دارد و تامین آن در سرزمین کم آبی که ما در آن زندگی می کنیم، همواره مورد توجه بوده است.

محدودیت منابع آبی از سال های دور، نیاکان ما را در نقاط گوناگون کشور بر آن داشته تا از همه امکانات و ابزارها برای ارتقای فرهنگ بهره برداری از منابع آبی و مدیریت تقاضای آن بهره ببرند.

براین اساس وزارت نیرو با همکاری صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) و وزارت آموزش و پرورش، در راستای نگاه توسعه پایدار به منابع ارزشمند آب کشور و با هدف ایجاد حساسیت برای کودکان و نوجوانان به منظور حفظ این میراث گرانبها برای آیندگان و همچنین نهادینه سازی ارزشمندی آب و مصرف بهینه آن در جامعه با زبان مشترک هنر نقاشی، نخستین جشنواره ملی نقاشی آب ویژه کودکان و نوجوانان را برگزار می نماید.

محورهای جشنواره ملی نقاشی آب: بخش اصلی (ارزش آب) محورها: آب و محیط زیست آب و کشاورزی آب و فرهنگ سازگاری با کم آبی بازچرخانی آب کرونا ، بهداشت و مصرف آب بخش ویژه آب و آینده ما قوانین و مقررات جشنواره شرکت در مسابقه برای رده های سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین جشنواره ملی نقاشی آب

فراخوان نخستین جشنواره ملی نقاشی آب