مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-07سياسي

رسیدگی به 278 پرونده تخلف جاده ای کالا و مسافر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از رسیدگی به 278 پرونده تخلف شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر در نیمه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یوسف عابدینی با اشاره به تخلفات فعالین حمل و نقل جاده ای در قالب آیین نامه رسیدگی به تخلفات موضوع موارد 31 و 32 قانون راهنمایی و رانندگی رسیدگی شده است.

وی ابراز داشت: با انجام بازدید های میدانی و نظارت بازرسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، 73 پرونده در کمیسیون ماده 12 جهت رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل و 101 فقره پرونده در کمسیون ماده 11 رسیدگی به تخلفات رانندگان در 6 ماهه نخست سال جاری تشکیل شده است که در 7 مورد رای به لغو مجوز شرکت های متخلف حمل و نقل کالا صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل را عدم رعایت ضوابط استفاده از بارنامه، سو استفاده از کارت هوشمند راننده، اخذ کمیسیون اضافه از رانندگان و عدم شفافیت صورت وضعیت ها عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر رسیدگی تخلفات شرکت ها حمل و نقل به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز رسیدگی شده است و در این رابطه 102 فقره پرونده در کمیسیون ماده 14 تشکیل، رسیدگی و در نهایت منجر به صدور رای گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 278 پرونده تخلف جاده ای کالا و مسافر

رسیدگی به 278 پرونده تخلف جاده ای کالا و مسافر