مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-07سياسي

کارآفرینی بانوی نجار در سیرجان


بانوی کارآفرین سیرجانی با ایجاد کارگاه نجاری زمینه اشتغال خود و 4 نفر دیگر را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، بانوی سیرجانی با ایجاد کارگاه نجاری برای خود و پنج نفر کارآفرینی کرد، خانم وجیهه دولت آبادی تأکید می کند بانوان از مشکلات کسب و کار نهراسند و در این زمینه خطاب به بانوانی که برای شروع کسب و کار خود مردد هستند، می گوید: خواستن توانستن است.

این بانوی سیرجانی اظهار کرد: انسان نباید از کارکردن بهراسد؛ به هر حال مشکل وجود دارد و ما باید مانند کوه بایستیم؛ کوتاه آمدن در برابر مشکلات یعنی مجال دادن به بزرگ تر شدن معضلات.

  وی می گوید: با دریافت تسهیلات کارآفرینی به مبلغ 60 میلیون تومان ابزارآلات مورد نیاز کارگاه نجاری را خریداری کردم و امروز هم بر اساس عشق و علاقه ای که به کار نجاری دارم تولید مصنوعات چوبی اعم از درب، کمدهای لباسی و کتابخانه، کیف و صندوق چوبی و میز و صندلی و دیگر سفارشات چوبی را بر اساس دوره ها و آموزش هایی که دیده ام تولید می کنم و برای پنج نفر از بانوان نیز کارآفرینی شده است.

این بانوی کارآفرین اظهارداشت: چون مکان کارگاه از خودم بود، برای اجاره آن نیاز به سرمایه چندانی نداشتم و با آورده ای اندک توانستم مواد اولیه مورد نیاز را خریداری و به امر تولید بپردازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی نجار در سیرجان

کارآفرینی بانوی نجار در سیرجان