مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-07سياسي

آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و ششمین جشنواره رازی


با توجه به برگزاری بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، مطابق فراخوان و دستورالعمل، فرایند ثبت نام و ارسال آثار برای این جشنواره ازتاریخ اول مرداد لغایت 30 مهر قابل انجام است.

- با توجه به برگزاری بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، مطابق فراخوان و دستورالعمل، فرایند ثبت نام و ارسال آثار برای این جشنواره ازتاریخ اول مرداد لغایت 30 مهر قابل انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اصغر عبادی فر، دبیر هیات اجرایی بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ضمن اعلام این خبر گفت: مطابق دوره های گذشته این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است.

برگزیدگان دسته اول، از بین محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهشهای برتر وبرگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، دفاتر توسعه تحقیقات بالینی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت کنند و شرط ثبت نام در گروه محققین دو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و ششمین جشنواره رازی

آخرین مهلت ارسال اثر به بیست و ششمین جشنواره رازی