مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-07حوادث

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اراک


فردی که اقدام به برداشت ارز دیجیتال از کیف پول مجازی دوست خود کرده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احسان آنقی اظهار کرد: چندی پیش یکی از شهروندان اراکی با ارائه شکواییه ای اذعان داشت که با مراجعه به کیف پول الکترونیکی خود متوجه شده که مبالغی از آن برداشت شده و اکنون با اعلام شکایت، خواستار رسیدگی به موضوع است.

وی ادامه داد: در جریان رسیدگی به پرونده کارشناسان با اقدامات فنی نسبت به احصاء تراکنش ها و نحوه انتقال مبالغ دریافتند که فردی ناشناسی در بازه های زمانی متفاوت به اکانت شاکی دسترسی غیر مجاز داشته است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سرانجام با بررسی های فنی و پلیسی، فرد مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر شد.

آنقی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده بیان کرد که از دوستان شاکی است که از اعتماد او سو استفاده کرده و با دستیابی به اطلاعات کیف پول دیجیتال دوستش، مبالغی را از آن برداشت کرده است.

وی با اشاره به برگشت مبالغ برداشت شده از سوی فرد مذکور به حساب شاکی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اراک

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اراک