مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-07بين الملل

احتمال آتش بس میان حزب الله و رژیم صهیونیستی با نظارت بین المللی


روزنامه کویتی الجریده امروز (چهارشنبه) از برقراری احتمالی آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی با نظارت فرانسه و حمایت آمریکا خبر داد.

- روزنامه کویتی "الجریده" امروز (چهارشنبه) از برقراری احتمالی آتش بس میان حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی با نظارت فرانسه و حمایت آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت، فرانسه پس از اینکه در جریان موضع حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب درباره رژیم صهیونیستی قرار گرفت به این رژیم پیشنهاد داد برای برقراری آتش بس طولانی مدت با حزب الله مانند آتش بسی که با جنبش حماس فلسطین برقرار کرده، اقدام کند.

این منبع گفت، چشم انداز امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه درباره همکاری با حزب الله مبتنی بر این واقعیت است که سید حسن نصرالله شخصیتی اصلی و محوری در لبنان است.

به گفته منبع مذکور، فرانسه پیشنهاد کرده مذاکرات پیرامون برقراری آتش بس در کنار آغاز مذاکرات بی سابقه میان لبنان و رژیم صهیونیستی با نظارت آمریکا انجام شود.

پاریس معتقد است، موفقیت این دو روند به کاهش نیاز به تسلیحات حزب الله منجر خواهد شد که باید بیشتر به سمت اقدام سیاسی قدم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آتش بس میان حزب الله و رژیم صهیونیستی با نظارت بین المللی

احتمال آتش بس میان حزب الله و رژیم صهیونیستی با نظارت بین المللی