مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-07اقتصادي

کدر بودن آب شرب مرزن آباد و وعده برای رفع مشکل برای 2 هفته آینده + فیلم


مدیرآب و فاضلاب شهرستان چالوس با تأیید وضعیت کدورت آب مرزن آباد ضمن پوزش از شهروندان از برنامه ریزی قطعی برای برون رفت این مشکل طی دو هفته آینده خبر داد است.

-   وی در تشریح مشکلات موجود در منطقه اظهار کرد: منابع تامین آب ما  از چهار دهنه چشمه روستای برار بوده که در زمان بارندگی آب دو دهنه از چشم دچار کدورت می شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان چالوس اضافه کرد: فاصله ای دو دهنه چشمه از محل ذخیره آب حدود هفت کیلومتر بوده و این وضعیت در ساعت 2 بامداد به وجود آمده و همکاران ما برای خارج کردن آب از مدار ورود پیدا کردند.

وی اضافه کرد: تلاش همکاران ما برای خارج کردن آب از منبع ذخیره ادامه دارد همزمان آب زلال وارد مخزن شده اما در شبکه ها و انشعابات ما کدورت آب وجود دارد که تا دو ساعت دیگر این مشکل رفع می شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای رفع این مشکل به صورت همیشه طی ماه های اخیر در دستور کار قرار گرفته، هفت کیلومتر لوله گذاری برای جلوگیری از این مشکل انجام شده که در نهایت 200 متر از مسیر باقی مانده که با بارندگی روزهای اخیر مواجه شدیم که پس از اتمام بارندگی تا هفته آینده این مشکل به کلی حل می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در گذشته نسبت به رفع این موضوع اقدام نشده است، گفت: در سنوات گذشته این موضوع بوده به صورت کلی برای تکمیل و رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدر بودن آب شرب مرزن آباد و وعده برای رفع مشکل برای 2 هفته آینده + فیلم

کدر بودن آب شرب مرزن آباد و وعده برای رفع مشکل برای 2 هفته آینده + فیلم