مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-07اقتصادي

رشد 11 درصدی سرمایه گذاری در صنعت استان سمنان


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 11 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد 11 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت استان در سالجاری خبر داد.

فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری ، افزون بر سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه صنعت استان صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در این مدت 82 واحد صنعتی استان با سرمایه گذاری 3038 میلیارد ریال پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده اند که زمینه اشتغال حدود 1170 نفر را در استان فراهم آورده اند که از نظر تعداد صدور پروانه بهره برداری در امسال شاهد رشد 8 درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در 6 ماه گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند، سرمایه گذاری بالغ بر 51 هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 15 هزار و 300 نفر پیش بینی شده است.

محبوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ، 771 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت: 82 واحد صنعتی در استان پروانه بهره برداری و 689 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی سرمایه گذاری در صنعت استان سمنان

رشد 11 درصدی سرمایه گذاری در صنعت استان سمنان