مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-07اقتصادي

احداث 3 هزار واحد مسکونی برای مددجویان/50 درصد واحدها آماده بهره برداری است


استاندار کردستان با اشاره به احداث 3 هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در استان توسط کمیته امداد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گفت:براساس آخرین آمار تا کنون 50 درصد از واحدها اجرا شده و بزودی آماده بهره بردای خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد،در خصوص اجرای سامانه تولید انرژی برای خانواره های زیر پوشش امداد کردستان اظهار کرد: اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی برای توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانوارهای مددجو، کاری ارزشمند است.

به گفته این مقام مسئول، کمک به فقرا و نیازمندان جزو خدمات ماندگار برای مدیران است، بنابراین باید همه مسئولان در راستای خدمت گزاری به این قشر تلاش کنند.

استاندار کردستان از اقدامات سپاه و سازمان برنامه ریزی در کمک به اشتغال و احداث مسکن برای نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: هر کاری که برای توانمندسازی محرومان انجام شود خدمت بزرگی است و راهکاری در راستای زندگی آبرومندانه نیازمندان جامعه است.

مرادنیا گفت: امیدواریم با تلاش ارزنده کمیته امداد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج سازندگی این طرح هرچه زودتر به نتیجه برسد و زمینه توانمندسازی خانوارها ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 هزار واحد مسکونی برای مددجویان/50 درصد واحدها آماده بهره برداری است

احداث 3 هزار واحد مسکونی برای مددجویان/50 درصد واحدها آماده بهره برداری است