مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-07فرهنگي

برنده نوبل ادبی 2020 فردا معرفی می شود/امیدواران چه کسانی هستند؟


آکادمی ادبیات نوبل در سوئد فردا اسم برنده 2020 را اعلام می کند اما در 24 ساعتی که به معرفی این نام باقی مانده، حدس و گمان هایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2020 فردا بعد از ظهر معرفی می شود.

هر سال الکس شپرد منتقد ادبی در سایت نیوریپابلیک لیستی را منتشر می کند که پیش بینی می کند چه کسانی از بیشترین شانس برای دریافت این جایزه برخوردار هستند.

با توجه به تمام سورپرایزها و عدم اطمینان هایی که طی چند سال اخیر هم در دنیا و هم در رقابت نوبل ادبیات شکل گرفته، شپرد ابتدا از تمام مردمی که هر سال بر پایه پیش بینی هایش پول سر برنده جایزه نوبل شرط می بندند خواست به هیچ وجه چنین کاری انجام ندهند.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که چند سال اخیر برای جایزه نوبل متلاطم بوده اند و به طور مثال انتخاب باب دیلن به عنوان برنده 2016 نشان داد که بنیاد نوبل می خواهد تفسیر خود از ادبیات را گسترش دهد.

به گفته شپرد، پنج نفر از جمله افرادی محسوب می شوند که هر سال خیلی ها روی شان شرط می بندند و امسال هم شانس خوبی برای پیروزی دارند.

این افراد ماریس کُنده رمان نویس گوادولوپی، انگوگی وا تیونگ او رمان نویس کنیایی، یان لیانکه رمان نویس و نویسنده داستان های کوتاه اهل چین، کان ژو منتقد ادبی و نویسنده اهل چین و یو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده نوبل ادبی 2020 فردا معرفی می شود/امیدواران چه کسانی هستند؟

برنده نوبل ادبی 2020 فردا معرفی می شود/امیدواران چه کسانی هستند؟