مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-07سياسي

70 درصد روسای مراکز نیکوکاری استان سمنان ائمه جمعه هستند


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه 70 درصد روسای مراکز نیکوکاری استان ائمه جمعه هستند، گفت: ائمه جمعه با شناسایی خیران و نیازمندان گره ای از مشکلات جامعه باز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کمیته امداد به میزبانی این اداره کل در سمنان ضمن بیان اینکه 70 درصد رؤسای مراکز نیکوکاری استان سمنان را ائمه جمعه تشکیل می دهند، ابراز داشت: ائمه جمعه در واقع معتمدینی هستند که با شناسایی خیران و نیازمندان گره ای از مشکلات جامعه باز می کنند.

وی ضمن بیان اینکه 80 مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است، افزود: نخستین مرکز نیکوکاری با عنوان امداد محله در شاهرود تشکیل شد که بعدازآن شهرهای دیگر نظیر یزد به دنبال آن در عرصه ورود کردند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نخستین مرکز نیکوکاری بازنشستگان کشور در استان راه اندازی می شود، ابراز داشت: این مراکز تحت عنوان پیشگامان خدمت دایر خواهد شد که در واقع با مدیریت امدادگران می کوشد تا خدمات بهتری را به نیازمندان ارائه دهد.

قوسی بابیان اینکه 60 درصد مجموع مشارکت های کمیته امداد استان سمنان از مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: در واقع این مراکز نیکوکاری خط مقدم مددکاری اجتماعی می کوشند تا مشکلات نیازمندان را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد روسای مراکز نیکوکاری استان سمنان ائمه جمعه هستند

70 درصد روسای مراکز نیکوکاری استان سمنان ائمه جمعه هستند