مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-07سياسي

موکب های اربعین سقز به ایستگاه های سلامت محور تبدیل می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: موکب های اربعین برای روز اربعین به ایستگاه های سلامت محور تبدیل می شوند.

- حجت الاسلام برومند رازیانی در گفتگو با و صفر است و تجلی این دو ماه در ایام اربعین به عنوان نمایش وحدت، انسجام و حماسه مسلمانان تبلور پیدا می کند.

وی بیان کرد: دهه آخر ماه صفر با اربعین امام حسین (ع) آغاز می شود و اربعین زنده کننده حماسه عاشورا و یادآور شرافت، عزت، ایثار، جوانمردی، روح آزادگی و عدالت خواهی است.

وی با اشاره به اینکه اربعین یعنی ادامه ارتباط با امام حسین (ع) با انقلاب حسینی، گفت: اربعین حرکتی سیاسی علیه مستکبرین است که بدانند در مقابل جبهه سازش، جبهه مقاومت همیشه ایستاده و مقاوم است.

حجت الاسلام رازیانی اضافه کرد: بسیاری از بزرگان دین اسلام، امام حسین (ع) را عامل وحدت آفرین مسلمانان می دانند و محبت و عشق به امام حسین (ع) تنها مختص شیعیان نیست و در جاده های اربعین، چیزی فراتر از وحدت در حال شکل گیری است و آن همدلی میان مسلمانان و آزادگان جهان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز بابیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی اوج ارادت، عشق و علاقه مسلمانان شیعه و سنی به امام حسین (ع) را نشان می دهد، یادآور شد: اربعین نماد قدرت، اتحاد، یکدلی و همبستگی ملت های جهان اسلام و سبب پیشرفت و موفقیت کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعین سقز به ایستگاه های سلامت محور تبدیل می شوند

موکب های اربعین سقز به ایستگاه های سلامت محور تبدیل می شوند