مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-07اقتصادي

اجرای طرح نیروگاه های کوچک مقیاس باعث مهاجرت معکوس می شود


اجرای 240 نیروگاه خورشیدی برای ماندگاری در روستا و درآمد ثابت برای خانوارها تعیین کننده است و می تواند باعث مهاجرت معکوس به روستاها شود.

- سنندج - رییس کمیته امداد کشور گفت: اجرای 240 نیروگاه خورشیدی برای ماندگاری در روستا و درآمد ثابت برای خانوارها تعیین کننده است و می تواند باعث مهاجرت معکوس به روستاها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کردستان، اظهار کرد: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی جهش اقتصاد و کمک به رشد تولید در کشور است.

وی افزود: در استان کردستان چهار هزار و 200 اشتغال با بیش از 150 میلیارد و 200 میلیون تومان طی سال گذشته ایجاد اشتغال شد.

بختیاری ضمن اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال در استان کردستان در سال جاری، بیان کرد: برای امسال نیز پنج هزار اشتغال برای استان کردستان با 163 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه اول مردم در استان کردستان 69 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را به کمیته امداد پرداخت کرده اند.

رییس کمیته امداد کشور ضمن اشاره به طرح جدید ایجاد اشتغال و کمک به رشد اقتصادی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، ادامه داد: اجرای 240 نیروگاه خورشیدی برای ماندگاری در روستا و درآمد ثابت برای خانوارها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نیروگاه های کوچک مقیاس باعث مهاجرت معکوس می شود

اجرای طرح نیروگاه های کوچک مقیاس باعث مهاجرت معکوس می شود