مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-07اقتصادي

عرضه سه بانک ملت، تجارت و صادرات در قالب دارا سوم


وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر حمایت دولت برای ترغیب و تعمیق بازار سرمایه از طریق عرضه اولیه ها و شناوری ها، از عرضه باقی مانده سهام سه بانک دولتی ملت تجارت و صادرات در قالب دارا سوم و همچنین ورود پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال پیرامون تصمیمات دولت برای حمایت از سرمایه گذاران بورس گفت: حمایتی که دولت از بازار سرمایه و بازار سهام به عمل می آورد حمایت های بنیادین  و مدلسازی بورس و افزایش عمق بورس است.

وی افزود: عنوان مثال یکی از حلقه های مفقوده بورس ایرانی بازارگردانی توسط بنگاه ها تاکنون به طور جدی مورد توجه نبود که با مصوبه ای که شورای عالی بورس مقرر شد تمام بنگاه ها یا خودشان امر بازارگردانی یا بازارگردان حرفه ای داشته باشند.

 این کار خیلی کمک می کند که ثبات در بازار حاکم شود.

دژپسند با اشاره به فروش اوراق تبعی ادامه داد: در مورد فروش اختیاری اوراق تبعی این کار را می کند که سهامدار ظرف 3 ماه یا شش ماه یا نه ماه آینده ارزش سهام را با این نرخ تنظیم می کند و این کاری است که به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد و تعداد زیادی از شرکت ها نسبت به این امر اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه سه بانک ملت، تجارت و صادرات در قالب دارا سوم

عرضه سه بانک ملت، تجارت و صادرات در قالب دارا سوم