مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-07اقتصادي

تاکید بر نظارت شرکت های توزیع گاز در زاهدان/ برخورد با متخلفان


دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: شرکت های توزیع کننده سیلندر گاز باید بر چگونگی توزیع سیلندر گاز نظارت کرده و با توزیع کنندگان سیلندر خارج از شبکه توزیع برخورد جدی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی شمس آبادی در نشست با مدیران استانی و کشوری در خصوص مشکلات گاز رسانی در استان، پیگیری و رفع مشکل مردم درخصوص تهیه سیلندر گاز را در اولویت کاری دادستانی استان عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسه با مدیران استانی و کشوری برای ساماندهی وضعیت پیش آمده گفت: در بحث نحوه توزیع کپسول های گاز تخلفاتی رخ داده بود و عاملان توزیع به جای اینکه کپسول ها را در درب منزل به مردم عرضه کنند به صورت غیرمجاز و به قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به دکه ها و مغازه دارها واگذار می کردند و مغازه دارها نیز کپسول را به دوبرابر قیمت به مردم می فروختند.

شمس آبادی بیان داشت: یکی از مشکلات توزیع گاز در استان سیستم حمل و نقل و کشنده ها بود که مقرر شد تعداد این کشنده ها به استان افزوده شود و مشکلات مردم در این زمینه به حداقل برسد و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی افزود: شرکت گاز اقدام به الکترونیکی کردن ثبت نام گاز مایع با کد ملی می کند و به هر خانواده در ماه 4 سیلندر گاز تعلق می گیرد که شهروندان محترم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نظارت شرکت های توزیع گاز در زاهدان/ برخورد با متخلفان

تاکید بر نظارت شرکت های توزیع گاز در زاهدان/ برخورد با متخلفان