مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-07سياسي

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، در راستای اجرای رزمایش ایران همدل، طرح اطعام و احسان حسینی در استان گیلان اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، در راستای اجرای رزمایش ایران همدل، طرح اطعام و احسان حسینی در استان گیلان اجرا می شود.

عباس اهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل است، اظهار کرد: تاکنون حدود 295 هزار پرس غذای گرم در 72 آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان افزود: تاکنون بالغ بر 54 میلیارد ریال از طریق جذب مشارکت های مردمی صرف توزیع غذای گرم شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، مساجد و گروه های جهادی بهره می گیریم، گفت: در نظر داریم برای این ایام به طور ویژه از ظرفیت 10 گروه جهادی با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه ها استفاده کنیم و حداقل 50 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

اهرابی با تاکید بر اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان