مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-07فرهنگي

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم مقاومت


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از درخشش فیلم های این نهاد در جشنواره فیلم مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شریف اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی عظیمی میرآبادی دبیر کشوری این دوره از جشنواره، صنعتی به نمایندگی از سازمان بسیج هنرمندان کشور، انسیه شاه حسینی مدیر بخش فیلمسازان بسیجی این جشنواره و جمعی از مسئولین استانی در سالن همایش های اتاق بازرگانی شهر یاسوج برگزار شد.

اسلامی تصریح کرد: پانزده اثر از حوزه هنری به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته بود که از این تعداد 10 فیلم کاندیدای دریافت جایزه شده بودند و در نهایت 7 اثر در بخش های مختلف جشنواره موفق به کسب جایزه شدند.

اسلامی به عناوین این فیلم ها اشاره کرده و اظهار داشت: در بخش آسیب های اجتماعی فیلم کوتاه داستانی ته ته به کارگردانی سید جواد هادی اصل جایزه اول جشنواره را به خود اختصاص داد.

اسلامی با بیان اینکه در بخش سلامت جوایز اول تا سوم به فیلم های حوزه هنری رسید، تصریح کرد: فیلم کوتاه داستانی به یاد آنها به کارگردانی زهرا یزدانی جایزه اول، بازی با مرگ به کارگردانی نسیم سهیلی جایزه دوم و من مسافرم به کارگردانی مرتضی صفا منصوری جایزه سوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم مقاومت

درخشش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم مقاومت