مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-07دانش

مبادله ی تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون


با برپایی نشستی، روسای جهاددانشگاهی استان فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس با برپایی نشستی، روسای جهاددانشگاهی استان فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، تفاهمنامه همکاری امضا و مبادله کردند.

در جلسه ای که به میزبانی جهاددانشگاهی و با حضور بابایی، رییس و جمعی از معاونان این نهاد و فاضل نیا رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، تفاهم نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون با جهاد دانشگاهی استان فارس در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی به امضا روسا و معاونان آموزشی این دو نهاد علمی و پژوهشی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از مفاد مندرج در این تفاهم نامه می توان به تدوین و اجرای برنامه های توانمندسازی با رویکرد مهارت محور و فناورمحور، انجام پژوهش های کاربردی ـ مطالعاتی به صورت مشترک، ایجاد زمینه های لازم برای اجرای طرح های پژوهشی، بهره مندی طرفین از امکانات سخت افزاری و توانمندی های علمی، همکاری در برگزاری دوره های عمومی و تخصصی، همکاری مشترک در راه اندازی مراکز پژوهشی و خدمات تخصصی و برخی موارد دیگر اشاره کرد.

رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این نشست ضمن قدردانی از روحیه تعامل گرای مستتر در سطح مدیریت و ارکان مختلف جهاد دانشگاهی استان فارس، بر ضرورت استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله ی تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون

مبادله ی تفاهمنامه بین جهاددانشگاهی فارس و دانشگاه سلمان فارسی کازرون