مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-07اقتصادي

جمع آوری بیش از 251 میلیارد ریال در شور عاطفه های امسال


در طرح شور عاطفه های امسال 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک های مردمی در این استان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد بذرافشان، در این باره اظهار داشت: امسال در مراسم شور عاطفه ها بر اساس آخرین آمار جذب شده، 251 میلیارد و 941 میلیون ریال کمک های مردمی توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از 22 شهریور الی 11 مهر ماه جاری در کشور برگزار شد، افزود: سال گذشته در جشن عاطفه ها مبلغ 180 میلیارد و 178 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که امسال این مبلغ به 251 میلیارد و 941 میلیون ریال افزایش یافت و شاهد رشد 40 درصدی کمک های مردمی در این طرح بودیم.

بذرافشان یادآور شد: از مبلغ جمع آوری شده مذکور، 60 میلیارد ریال به صورت نقدی از سوی خیران استان پرداخت شده است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود پنج هزار تبلت دانش آموزی نیز تا یک ماه آینده تهیه و بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس همچنین در خصوص طرح همبازی که با همکاری اداره کل پست استان اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح 570 میلیون ریال کمک های مردمی شامل کیف، لوازم التحریر و لباس جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 251 میلیارد ریال در شور عاطفه های امسال

جمع آوری بیش از 251 میلیارد ریال در شور عاطفه های امسال